Координатор. Робота в Brno

Заробітна плата
null
Опис вакансії: 

стабільна робота за кордоном на складі, збір замовлень, оформлення чеських віз або переоформлення робочих віз від інших роботодавців.

Функціональні обов’язки: 
  • Робота з 1сERP та Exсel;
  • Організувати роботу на складі;
  • навчити працівника на позиції пікер;
  • створити графік роботи;
  • виплата авансів, допомога в заповненні документів;
  • спілкування безпосередньо з керівництвом.
Що вимагаємо: 
  • досвід роботи координатором - вітається;
  • відсутність судимості;
  • наявність діючої санітарної книжки (можна оформити при вступному медогляді);
  • готовність до фізичних навантажень, хороший зір;
  • готовність працювати в холодному приміщенні складу;
  • дотримання встановлених правил техніки безпеки на території складу.
Що пропонуємо: 
  • стабільна робота за кордоном на складі, збір замовлень, оформлення чеських віз або переоформлення робочих віз від інших роботодавців;
  • іноземцям забезпечуємо легальне довгострокове працевлаштування в Чехії за робочою картою, а також працевлаштування за короткостроковими робочими візами;
  • довгострокова і короткострокова робота;
  •  робота за трудовою угодою. Є можливість укладення трудового договору (медичне та державне соціальне страхування, а також відрахування до пенсійного фонду);
  • одноденний інструктаж для працівників без досвіду;
  • приступити на позицію координатора можливо негайно або за домовленістю.
Заробітна плата, фінансові умови: 
  • оплата координатора 150 крон/год + бонуси;
  • середній заробіток від 40 000 крон/місяць;
  • забезпечуємо проживанням;
  • транспорт із гуртожитку до місця роботи;
  • можливість виплати авансів;
Графік роботи: 

1 змінний режим роботи

Відповісти на вакансію

Вказуючи свої дані, Ви даєте повну згоду на обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. При натисканні на кнопку "Відправити" Ви погоджуєтеся з умовами використання політики конфіденційності.

Підпишіться на розсилку найактуальніших вакансій
© Copyrights 2018 EUROPA Workintense. All rights reserved.