Опис вакансії:
динамічна робота в компанії Workintense, яка вже 25 років успішно працює в галузі аутсорсингу, кадрових процесів та підбору персоналу для компаній із залученням найманих працівників, переважно з України.
Функціональні обов’язки:
- нарахування заробітної плати та управління персоналом - прийом на роботу, звільнення, повідомлення про зміни в компанії соціального та медичного страхування;
- комунікація з ČSSZ, медичними страховими компаніями, центрами зайнятості тощо;
- обробка та ведення обліку виконавчих проваджень, неплатоспроможності;
- річний податковий розрахунок, ELDP, розрахунок авансових платежів та податку на доходи фізичних осіб;
- непрацездатність, лікарняні листи;
- охорона праці, нещасні випадки на виробництві, облік медичних оглядів.
Що вимагаємо:
- мінімум 2-3 роки досвіду роботи в сфері розрахунку заробітної плати;
- знання основних законодавчих актів у сфері нарахування заробітної плати;
- комунікабельність та вміння працювати в команді;
- готовність навчатися новому;
- рішучість і психологічна стійкість;
- старанність і самостійність.
Що пропонуємо:
- динамічна робота в компанії Workintense, яка вже 25 років успішно працює в галузі аутсорсингу, кадрових процесів та підбору персоналу для компаній із залученням найманих працівників, переважно з України;
- задача нашої компанії – бути лідерами у своїй сфері, тому ми запрошуємо до своєї команди колегу, який хоче і готовий працювати на 101%;
- мотивуюча зарплата;
- місце роботи: Прага 5;
- робота на підставі трудового договору або самозайнятість (OSVČ);
- початок роботи на посаді корпоративного юриста - за домовленістю.
Заробітна плата, фінансові умови:
- мотивуюча заробітна плата;
- мобільний телефон і робочий компютер;
- оплачувана відпустка;
- можливість працювати в режиму home office.
Графік роботи:
1 змінний режим роботи
Відповісти на вакансію
Вказуючи свої дані, Ви даєте повну згоду на обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. При натисканні на кнопку "Відправити" Ви погоджуєтеся з умовами використання політики конфіденційності.