Начальник зміни в пекарні. Робота в Brandýs nad Labem

Заробітна плата
26000
Опис вакансії: 

Робота в Чехії у виробничому цеху, з/п 26 000 Kč/міс.+законні доплати. Офіційне працевлаштування, оплачується соц. і мед. страхування, відпустка

Функціональні обов’язки: 
  • керівництво працівниками зміни, розподіл змінно-добових завдань та ведення обліку робіт;
  • відповідальність за виконання виробничого плану в кожну зміну (належна якість та кількість продукції згідно з планом);
  • ведення необхідного обліку продукції, що випускається, та пакувальних матеріалів;
  • відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил безпеки праці.
Що вимагаємо: 
  • середня освіта або досвід роботи в цій галузі - обов'язкова умова;
  • досвідчений користувач ПК (MS Office);
  • здатність керувати великим колективом;
  • хороші організаторські та комунікативні навички;
  • самостійність, послідовність, сумлінність;
  • знання чеської мови на рівні від B1.
Що пропонуємо: 
  • довгострокова робота в Чехії у виробничому цеху пекарні;
  • офіційне працевлаштування в компанії з виробництва кондитерських виробів тривалого зберігання;
  • місце роботи: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, окres Praha-východ, Středočeský kraj;
  • робота на підставі трудового договору на повну зайнятість - HPP, оплачуємо медичне та соціальне (включно з пенсійним) страхування;
  • приступити до роботи на позиції начальник зміни в пекарні можна після співбесіди.
Заробітна плата, фінансові умови: 
  • заробітна плата - 26 000 Kč/місяць;
  • доплати відповідно до трудового кодексу;
  • талони на харчування (stravenky) - 120 Kč/день;
  • 20 днів оплачуваної відпустки.
Графік роботи: 

1 змінний режим роботи

Відповісти на вакансію

Вказуючи свої дані, Ви даєте повну згоду на обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. При натисканні на кнопку "Відправити" Ви погоджуєтеся з умовами використання політики конфіденційності.

Підпишіться на розсилку найактуальніших вакансій
© Copyrights 2018 EUROPA Workintense. All rights reserved.