Опис вакансії:
42000 Крон/місяць.
відповідну фінансову оцінку та бонуси за результатами роботи.
Функціональні обов’язки:
- прийом та реєстрація гостей після прибуття, видача ключів від номерів та надання необхідної інформації про послуги готелю та місцеві визначні пам'ятки;
- обробка бронювань по телефону, електронній пошті або в онлайн-системах;
- підтвердження бронювання та внесення необхідних змін;
- відповіді на запитання гостей, вирішення проблем під час їхнього перебування, надання інформації про послуги готелю та допомога в непередбачуваних ситуаціях;
- виписка рахунків, прийом платежів за проживання та інші послуги готелю, управління касовими операціями;
- співпраця з адміністрацією, рестораном, технічним персоналом та іншими службами готелю для забезпечення комфортного перебування гостей;
- ведення обліку гостей, актуалізація інформації в базі даних, формування звітів про заповнюваність готелю та інші адміністративні обов'язки;
- Забезпечення високого рівня обслуговування, дотримання правил і стандартів готелю;
- підготовка необхідних документів, листів та іншої кореспонденції;
організація та управління заходами в готелі.
Що вимагаємо:
- комунікативні навички: добре розвинені комунікативні навички, ввічливість, вміння слухати та реагувати на запити гостей;
- знання англійської та чеської мови (рівень А2): вміння вести прості розмови з гостями
- розуміння та використання основних фраз та виразів, необхідних для повсякденного спілкування;
- вміння відповідати на основні питання та запити англійською та чеською мовами;
- вміння працювати з офісними програмами (наприклад, MS Office), системами управління готелем (PMS) та іншими програмами для ведення документації;
- ефективний тайм-менеджмент, вміння розставляти пріоритети та працювати в умовах багатозадачності;
- високий рівень відповідальності, акуратність у веденні документації та виконанні завдань.
- вміння працювати в команді, створювати дружню атмосферу та ефективно співпрацювати з іншими відділами готелю;
- вміння працювати в стресових ситуаціях, швидко вирішувати проблеми та надавати якісний сервіс в складних умовах;
- бажання вдосконалювати свої навички, вчитися новому та проходити будь-яке додаткове навчання, яке може запропонувати готель;
- знання інших іноземних мов є перевагою, оскільки допомагає більш ефективно обслуговувати гостей з різних країн.
Що пропонуємо:
- відповідну фінансову оцінку та бонуси за результатами роботи;
- роботу в стабільній компанії, що розвивається та має багаторічні традиції;
- дружній колектив та приємну робочу атмосферу
- можливість професійного зростання та навчання;
- харчування та інші пільги для співробітників;
- підтримку та безпечні умови праці.
Заробітна плата, фінансові умови:
- заробітна плата 150 Kč/год;
- середня з/п 42 000 крон/місяць;
- харчування по 30 крон;
- надаємо житло;
- виплата авансів по домовленості.
Графік роботи:
2 змінний робочий графік:
- денні зміни;
- нічні зміни.
Відповісти на вакансію
Вказуючи свої дані, Ви даєте повну згоду на обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. При натисканні на кнопку "Відправити" Ви погоджуєтеся з умовами використання політики конфіденційності.
Можливо вас зацікавлять наступні вакансії
-
(20500 - 48000)
-
(null)
-
(50000)
-
(49500)
-
(30000)