Опис вакансії:
Офіційне працевлаштування - прямий роботодавець. Можливість кар'єрного росту. 5 тижнів оплачуваної відпустки. Трудова угода. Візова підтримка
Функціональні обов’язки:
- обробка замовлень;
- заповнення технологічних листів;
- настройка призначених для користувача етапів;
- спілкування з клієнтами;
- співпраця з експедицією для забезпечення узгодженої дати відправлення замовлення;
- співпраця з відділом продажів по задоволеності клієнтів;
- відправка та отримання коректури (по електронній пошті, WF ...);
- відправка остаточних даних для замовлень;
- сортування та архівування пошти.
Що вимагаємо:
- знання німецької (письмового та розмовного);
- знання чеської мови;
- середня освіта;
- відсутність судимості;
- хороше здоров'я;
- надійність і гнучкість.
Що пропонуємо:
- довгострокова і стабільна робота;
- місце роботи в Статеніце, Чехія;
- за межами Праги ми пропонуємо розміщення в корпоративних приміщеннях на випробувальний термін;
- систематичне навчання, можливість підвищення кваліфікації;
- робота на підставі трудової угоди (оплачуємо соціальне, медичне і пенсійне страхування);
- укладення угоди про прийом на роботу.
Заробітна плата, фінансові умови:
- початкова заробітна плата: 27000 крон в місяць;
- 5 тижнів відпустки;
- посібник на харчування;
- після одного року роботи - доплата на транспорт і бонус лояльності.
Графік роботи:
- однозмінна робота з Пн-Пт, 8: 00-15: 00;
- Сб-Нд та святкові дні вихідний.
Відповісти на вакансію
Вказуючи свої дані, Ви даєте повну згоду на обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності. При натисканні на кнопку "Відправити" Ви погоджуєтеся з умовами використання політики конфіденційності.